Sunday, October 18, 2009

ARWAH DI BILIK PREP

"Nie kisah benar berlaku kat asrama aku...asrama mane tu takyah la bagitau..kisahnye gini...mase tu aku ngan member-member aku tengah pulun KFC kat bilik gosok sebelah bilik prep..mane dpt KFC tu tidak payah le tanye...paham-paham je la...mase tu dekat pukul 8 mlm la kan..punye la best mkn sambil gelak-gelak tak sedar diri...member aku 3 org blah dulu pasal derang dah abis...aku plak temankan member aku lagi sorang nih gi toilet....pastu kitorang pun pegi la bilik prep pasal yg 3 org lagi tuh lepak kat situ..selalunye kitorang mesti masuk ikut pintu belakang pasal dekat ngan tempat kitorang tapi kali nie pintu tu tutup and member aku plak suruh kitorang masuk ikut pintu dpn pastu yg peliknye plak dier marah-marah..kitorang ikut je la...masuk prep tu aku terkejut la pasal budak-budak berkerumun kat sorang budak junior nie...pastu ade yg tengah baca Quran kat situ sementara yg lain tu pegang kaki ngan tgn budak tu...meremang bulu roma aku tengok budak tu nangis gile-gile pastu taknak bukak mate dier...takut gile..rupe-rupenye org cerita dier ternampak arwah sorg budak ni dlm bilik prep melambai-lambai kat dier...

mula mule dia buat tak tahu bangun dari tempatnye nak pergi ambil wuduk pastu alih-alih arwah tu ade pulak kat pintu belakang tu panggil-panggil name dia..apalagi mahu tak takut..arwah nie actually kwn baik dier...meninggal sebab accident...aku pun seram gak pasal arwah tu dorm aku..tu je citernye...anyway Al-Fatihah utk arwah......."

http://www.hantu.com.my

No comments:

Post a Comment